Skip to content

geen brood op de plank

2 februari 2005

Boehoe!😦 Onze boordbakmachine is ws stuk.😦 Vanochtend was voor de 2e keer achter elkaar was het deeg niet gemixt. Dus als ik straks thuisben, ga ik maar eens uitproberen waar dat aan ligt. Heel soms drukken we het bakblik niet genoeg aan en nog veel somser (kan niet, weet ik, maar het klinkt wel leuk) vergeten we de kneedhaak in het blik te zetten. Maar dat is nu niet het geval. Maar we bakken altijd ’s nachts, zodat we kunnen ontbijtenmet versgebakken brood, dus we weten niet wat er aan de hand is. Al had ik in het weekend wel gebakken terwijl ik nog wakker was. Toen had ik het idee dat de machine moeite had met opstarten. Hmmm….. Petje gaat op onderzoek.

No comments yet

Geef een reactie

