Skip to content

leut

7 februari 2005

Over een klein uurtje ga ik alweer Carnavallen. Als je me een jaar of 3 geleden had gekend, had je dat nooit van mij verwacht. Ik had het zelf niet eens verwacht! Na mijn kinderjaren, met zelfs een jaar de titel Prinses Carnaval en menig kusjesdans op het Colabal, begon ik als puber een hekel te krijgen aan al dat gelal en gedrink. En tot een jaar of 2 geleden moest ik niks hebben van hossende mensen. Maar als een blad aan een boom…nou, niet helemaal. Maar ik vind het nu best gezellig om een paar dagen te feesten. Ben nog steeds geen groot drinker, 1 of 2 wijntjes is meer dan genoeg en ik ga niet door tot diep in de nacht. Ik doe mee voor de leut en zodra ik er geen lol meer in heb, ga ik lekker naar huis. Het leukste vind ik het meezingen en swingen met de grote carnavalshits en hollandse liedjes. Ik zou dolgraag een bloemetjesgordijn zijn, geniet van een bossie rooie rozen en ken
schnappi persoonlijk.😉 Vanmiddag net als gisteren met de kids op stap en
vanavond staat een duitse avond op de agenda. Wat we ons daar bij voor moeten stellen…geen idee, maar het wordt vast gezellig.

No comments yet

Geef een reactie

