Skip to content

:-(

9 februari 2005

Eens in de zoveel tijd heb ik het idee dat mijn wereld totaal ingestort is. Dan maakt een onbestemd paniekgevoel zich meester van me en kan ik niets anders als heel erg hard janken. Zo ook gisterenavond.

Vreemd is het niet echt. Sinds een jaartje of 4 lijkt alles mis te gaan. Soms denk ik wel eens dat ik moet boeten voor al het geluk dat ik bij Armad heb gevonden. Ik leerde hem begin 2001 kennen en sindsdien:

  • met RSI in de WAO beland
  • geen enkel begrip van werkgever, die me daarop flink ging tegenwerken
  • dat had een flinke depressie tot gevolg
  • baan kwijtgeraakt zonder enige compensatie
  • niet arbeidsongeschikt genoeg om uitkering te ontvangen
  • geen baan kunnen vinden
  • flat moeten verkopen om eigen zaak op te zetten als alternatief
  • mijn vader wordt steeds zieker en een paar angstige dagen kijkt hij de dood in de ogen
  • na een schijnbaar vliegende start komt de zaak niet echt goed van de grond
  • na 9 jaar trouwe dienst raakt armad zijn baan kwijt
  • pa moet acuut onder het mes en de zkh opnames volgens elkaar op
  • mijn lichamelijke klachten worden door de stress weer erger
  • maar ik moet fysio en nieuwe steunzolen uit/afstellen vanwege het geld
  • armad heeft twee banen, die veel meer tijd en energie vragen, dan verwacht
  • oma, mijn laatste grootouder, overlijdt
  • hij slaapt niet meer en we zien elkaar bijna nooit, dus moet hij er weer een laten schieten
  • ik moet weer op zoek naar een baan
    … en om het rijtje compleet te maken lukt het na 9 maanden nog steeds niet om zwanger te worden, omdat ik niet iedere cyclus een eisprong heb.

    Gek hè, dat ik het afentoe niet meer zie zitten! En om me helemaal af te straffen, moet ik dan de volgende dag met megawallen rondlopen.

  • 2 reacties leave one →
    1. 10 februari 2005 11:01

      Sterkte!

    2. 12 februari 2005 10:11

      He lieverd, dikke knuffel van ons! En die kleine, die komt echt wel. Ben ik 100% van overtuigd!!!

    Geef een reactie

