Skip to content

besmet

12 februari 2005

Het is wel een gemene manier om me duidelijk te maken dat ik niet in de wieg gelegd ben om Carnaval te vieren. Vorig jaar was ik dinsdags na Carnaval misselijk en lag ik de volgende dag voor pampus met een zware griep. Ben toen een week uitgeschakeld geweest en Armad kon gelukkig mijn taken in de winkel waarnemen. Dit jaar begon het op woensdag met een klein beetje keelpijn. Niks in de gaten, natuurlijk. Maar gisteren was het dus wederom raak! Koorts, spierpijn, misselijk, u kent het wel… Maar deze keer kan mijn lieveling niet invallen en sleep ik me door de dag, hopende dat er geen of weinig klanten komen.
Dus bij deze alvast voor volgend jaar: ik ga geen Carnaval vieren, tenzij ik vantevoren een griepprik mag halen.

One Comment leave one →
  1. 12 februari 2005 15:38

    da’s natuurlijk te makkelijk om het edele carnaval de schuld te geven. volgend jaar gewoon wat extra vitamientjes innemen in de week ervoor en ook niet onbelangrijk: gewoon elke dag op pad gaan, dan krijgt je lichaam geen kans om te verzwakken. ik zie je 24 februari 2006 in het karrewiel voor de karaoke-avond!

Geef een reactie

