Skip to content

wat een l*l

15 februari 2005

Je komt nog eens wat tegen als je ziek bent. Zo is er het suffe middagprogramma Aperitivo met Mirna op RTL4. Vandaag ging het over wat een man nou wel of niet bedoeld als hij niet terugbelt. Een soort van after-valentine consult, zeg maar. Oa de hoofdredacteur van Man en Esquire, Arno Kantelberg was te gast. Maar jeminee, wat is dat een l*l. Kan het echt neit anders zeggen. Er komt nog niet veel binnen in mijn koortsige hoofd vol slijm, maar deze man een arrogante macho is, die net doet alsof hij modern is, was mij meteen duidelijk. Het enige wat hij constant herhaalde was: “als hij je niet wil, dan wil hij niet!” Blègh, wat een sukkel. Probeert daar in zijn yuppenpak heel metro te doen, maar eigenlijk is hij gewoon een ouderwetse dombo.
Zo, ik heb me weer druk genoeg gemaakt voor 1 ziektedag…

2 reacties leave one →
  1. 16 februari 2005 12:48

    myrna goossen! mijn absolute presentatieheldin uit vervlogen tijden. ik wist niet eens dat ze nog actief was op den vaderlandsche buis. hoe laat is dat ‘aperitivo’?

  2. 16 februari 2005 21:15

    uhm, zo rond een uur of vijf ’s middags…

Geef een reactie

