Skip to content

instorttijd

17 februari 2005

De vorige dagen begon het rond 17u mis te gaan. Mijn “het gaat al stukken beter” gevoel zakt langzaam af naar het niveau “nou, hier ben ik voorlopig nog niet van af”, mijn gezicht gaat gloeien en ik word draaierig. Maar ja, mijn dagritme is vandaag weer terug op werkritme en dus begint de ellende al om 15u. Oftewel, ikheb da afgelopen dagen lekker kunnen uitslapen.šŸ˜‰
Maar het is echt geen pretje. Van het ene op het andere moment zak ik door mijn poten. Mijn linkerwang gloeit alsof er 3 dagen lang een tropische zon op heeft staan branden en ik krijg het koud. Thuis trok ik dan een plaid over me heen en nodigde de poesjes uit om bij me te komen liggen. Nu probeer ik vriendelijk te blijven lachen naar de klanten en zonder al te veel hoestbuien hun vragen te beantwoorden.
Straks als het 17:30u is, mag de winkel eindelijk op slot. Maar dan kan ik nog niet naar huis. Ik moet nog naar de kapper. In een ander geval zou ik de afspraak verzet hebben, maar ze vertrekt dinsdag voor 6 weken naar Australië. Dus verzetten is geen optie. En naar een andere kapper wil ik niet. Ze zijn of niet hip genoeg of te duur of allebei. Ik hoop alleen dat als ik straks met mijn zware hoofd in de stoel ga zitten, ze me wakker kan houden.

No comments yet

Geef een reactie

