Skip to content

shoppen

22 februari 2005

Gisterenmiddag in Utrecht geweest. Na een vrije ochtend samen met Armad naar zijn werk gereden en vandaar met de trein naar Utrecht. Is slechts twee stops verder. Nou moet ik zeggen dat ik winkelen lang niet zo leuk meer vind. Toen ik nog geld uit kon geven waar ik niet over na hoefde te denken, was shoppen wel ok. Nu moet ik over iedere cent drie keer nadenken en is de fun er helemaal af. Maar gisteren kon ik met een gericht lijstje de Utrechtse binnenstad in. Dat is wel ok. Dan vind ik het juist een sport om uit te komen met datgene wat er in mijn portemonnee zit. Er moesten wat cadeautjes voor deze en gene gekocht worden. En het is gelukt. Sterker nog, ik hield 5 euro over om mezelf op een leuk uitverkoopje te trakteren.

No comments yet

Geef een reactie

