Skip to content

eerlijk gezegd

27 februari 2005

We hebben gisteren ook deel 3 van The Lord Of The Rings gezien. En nu ik de hele trilogie heb gezien, kan ik mijn mening gefundeerd geven. Ik ben blij dat ik de boeken niet heb hoeven lezen. Eerlijk gezegd vind ik er niet zo veel aan. Dat hele Frodo en de ring gedoe had ik ook best kunnen missen. En de leukste acteur (Boromir) werd al in deel 1 gedood. Bummer!
Ik vond wel dat ik The Lord of the Rings gezien moest hebben. Deel 1 ging ik met veel enthousiasme kijken in de bioscoop. Achteraf vond ik dat ook het leukste deel. Deel 2 en 3 op dvd gekeken en nee, ik vond het snel oninteressanter worden. Twee keer een koning die niet meer helder kan denken, tig oorlogen die natuurlijk goed afliepen en zelfs Smeagol was na een tijdje niet meer grappig.
Ik zal vast een heleboel mensen tegen het zere been schoppen, maar ik hoef de LOFTRLOTR-trilogy niet meer te zien. Al erken ik wel dat ik een klassieker heb gezien. Maar die fantasyverhalen zijn gewoon niet mijn ding.

4 reacties leave one →
  1. 28 februari 2005 08:55

    Is dat een mistyping of bedoel je echt ‘Lord Of F**ing The Ring’? 😀
    CU

  2. 1 maart 2005 09:46

    ja, natuurlijk is dat een typefoutje :-/

  3. 1 maart 2005 11:30

    Ik vind de samenvatting die Erik van Muiswinkel geeft als zijnde Willem van Hanegem in mannen met vaste lasten wel voldoende. 😀
    Ben begonnen deel 1 te kijken, maar na een uur maar mee gestopt. Niet aan mij besteed.

  4. 6 maart 2005 11:47

    ‘daar loopt voor een kapitaal aan dekbedovertrekken door dat bos heen!’
    ik blijf het allemaal prachtig vinden. deel 2, geweldig! kan ook komen door het beeld dat ik nog steeds op m’n netvlies heb van de plaatselijke antwerpse toneelvereniging die voorafgaand aan de voorstelling een hemeltergend slecht en daardoor onvergetelijk kostelijk stukje theater kwam opvoeren.

Geef een reactie

