Skip to content

hippe mail

9 maart 2005

Er zijn van die momenten dat je ineens beseft dat je oud bent. Nou dacht ik dat ik met mijn emoticons en afkortingen nog behoorlijk bij was.
En dan ineens een mailtje van mijn 16-jarige nichtje.

Hmmp…

6 reacties leave one →
  1. 9 maart 2005 17:54

    hahaha, herkenbaar! Ik heb van die nichtjes die wel eens met me willen chatten ;o)

  2. 9 maart 2005 19:50

    ze groeie op vor galch en rat ! Sgandelik ! Vroege leerde we noch hoew we goed moeste schrijve. Tegewoordig kenne ze alleen noch maar smse. Ech wel. Vet lauw.

  3. 9 maart 2005 23:24

    ‘de taal is het voertuig van de geest, maar ons nederlands is wel een krakende wagen geworden.’
    en als het zo doorgaat dan zakt die wagen binnenkort finaal door z’n assen heen.

  4. 10 maart 2005 11:43

    als ze zo een opstel schrijft, zal het vast geen vodloende worden. maar dat maakt niet uit. ik vind het juist leuk om te zien hoe ze letterlijk spreektaal tikt. alsof ik een uitgeschreven telefoontje van haar krijg. want als ik het lees, hoor ik het haar gewoon zeggen. en dat maakt zo’n mailtje wel superpersoonlijk.

  5. 11 maart 2005 08:37

    Lalas heeft allemaal ‘kindjes’ van 14/15 in zijn klas en is dit soort schrijftaal al helemaal gewend ;o)

  6. 28 maart 2005 12:25

    hahaha tenenkrommend is het maar wel leuk dat ze je schrijft !!!

Geef een reactie

