Skip to content

mijn helden komen…….eindelijk!

11 maart 2005

Woensdagmiddag brak weer eens ouderwets de pleuris uit op Celluloid Dream. Binnen een mum van tijd gingen er tig mailtjes rond allemaal met hetzelfde bericht. Na jaren wachten, maanden van hopen en weken van geruchten is het nu eindelijk zover: “Duran Duran komt naar Nederland”.
En na dit goede nieuws volgde al snel de vvk paniek. Op de diverse betrokken websites stonden verschillende data. Volgens de een zouden de kaartjes donderdag al in de vooverkoop gaan en volgens de ander begon de vvk pas op zaterdag. Even logisch nadenken en we waren er al snel uit dat de fancommunity presale op do zou beginnen en de reguliere vvk gewoon op za. Maar daarmee was de paniek niet over. Want er zijn binnen CD maar erg weinig leden van DDMusic.com. Kort gezegd zijn we niet zo enthousiast over de (amerikaanse) organisatie van deze fanclub. En dus werd het een geleur wie voor wie kaartjes zou bestellen.
Stoer als ik ben (ahum!!!), wilde ik gewoon tot za afwachten. Maar toen een vriendin om 16:30u meldde dat ze ipv 4 kaartjes er 8 mocht bestellen, heb ik haar toch maar gevraagd of ze er voor mij ook 2 wilde doen. Ja, ik had het lijstje eens bekeken van wat er allemaal in de vvk gaat za (oa Moby) en dat voorspelde flink veel drukte. Dus via internet vond ik al eng worden en naar het GWK zou weer onhandig zijn, omdat Armad dan de winkel over moet nemen en ik daar in mijn uppie in de rij moet gaan staan zenuwen.
Anyway, ik heb inmiddels kaarten en ga dus 31 mei naar de HMH om mijn alltime helden te zien. Zo moet je 7 jaar wachten op een concert en straks heb ik ze 3 keer gezien binnen 14 maanden. Joepie!!!

5 reacties leave one →
  1. 11 maart 2005 13:54

    ik ga zaterdagmorgen een poging wagen via het vermaledijde ticketservice. ik ben benieuwd!

  2. 11 maart 2005 14:44

    en? voor wie ga je dan zaterdag een kaartje aanschaffen? normaal gaat nl ook in de vvk!😉

  3. 11 maart 2005 23:32

    Gaaf hoor! Ik moest ook gelijk aan je denken toen ik ’t op de radio hoorde ;o)

  4. 12 maart 2005 10:24

    ik zal het verklappen: 31 mei rijd ik aan het einde van de middag richting amsterdam.

  5. assie permalink
    2 juni 2005 14:16

    Hoi,
    ik ben 30 mei geweest en had was echt GEWELDIG.
    na lang wachten waren ze er dan eindelijk weer.
    wat een gave show gaven ze weer weg zeg, ik heb staan gillen als een gek want het was echt weer alsof ik weer een meisje van 13 was.en wat zag simon er toch weer lekker uit.
    mmmmmmmm, ik leef op een roze wolk.

Geef een reactie

