Skip to content

foute datum

16 maart 2005

Deze zomer mogen we kennismaken met een nieuw festival. In het kader van Nijmegen 2000 jaar wordt zondag 26 juni in het Goffertpark Rockin’ Park gehouden met grote namen als REM en Lenny Kravitz. De programmering belooft een mooi voorproefje op Rock Werchter te worden.
Maar, en nu komt het, valt je niks op aan deze datum? Zondag 26 juni…..oftewel de laatste zondag van juni….. Juist ja, Parkpop!
Wie komt er nou in vredesnaam op het idee om een groot festival te plannen op de dag van Parkpop?!? Dat is toch stom?!? Als het zonodig in dat weekend had gemoeten, want die artiesten blijven natuurlijk niet eeuwig in Europa hangen, had het dan op zaterdag gepland!
Ik kan daar echt met mijn pet niet bij. Rockin’ Park is zo groots opgezet. Kijk maar eens naar de namen. Dit is geen klein regionaal evenement, maar een landelijke happening. En hoe bedenk je het dan om dat tegelijk te organiseren met zo’n ander groot evenement? Ik snap het niet, ik snap het echt niet.
Ik ga iig lekker naar Parkpop, want dat is gratis en de meeste bands van Rockin’ Park ga ik al op Werchter zien. Behalve dan Interpol, want die spelen op Roskilde, maar hopelijk spelen ze rond die tijd dan nog ergens anders.

2 reacties leave one →
  1. 16 maart 2005 14:01

    Ik had mijn oog ook al laten vallen op dit nieuwe festival. Hoewel ik nog niet helemaal ben bijgekomen van het mini-festival dat in het Goffert was (met o.a coldplay & Live). Ik ben het met je eens dat het knap stom is om het op dezelfde dag als ParkPop te houden.
    Zijn daar al namen van bekend?

  2. 16 maart 2005 16:04

    jazekers zijn er al namen bekend. dit is het lijstje totnutoe:
    elvis costello & the imposters, de dijk, gabriël rios, killing joke (komen hun afwezigheid van vorig jaar goedmaken), fish en tokyo ska paradise orchestra.
    het moet sws iets bijzonders worden dit jaar, want het is de 25ste parkpop!

Geef een reactie

