Skip to content

volle agenda

18 maart 2005

Met al die concerten en festivals is de agenda behoorlijk aan het vollopen. Vooral mei gaat heel erg druk worden. Het rijtje totnutoe:
31 maart Racoon + 2nd Place Driver, Doornroosje
10 april CD presentatie 2nd Place Driver
21 april Racoon, Mezz
29-30 april London Calling, Paradiso
2 mei verjaardag
6 mei Luka Bloom late night concert, Kleine Komedie
13-16 mei Elastiek (oa 2PD op de 15e)
17-20 mei vakantie !!!
31 mei Duran Duran, HMH
26 juni Parkpop
30 juni-3 juli Rock Werchter
19-21 augustus Lowlands
En dan ben ik volgens mij nog een paar dingen vergeten…

6 reacties leave one →
  1. 18 maart 2005 15:41

    Hè, wat een nare, volle agenda ;-p

  2. 18 maart 2005 16:20

    ja, erg hè?!? ik vind het ook zo’n vervelend lijstje… 😉

  3. 18 maart 2005 21:30

    en dan staat uitgerekend de voorstelling die ik verwachtte er niet bij. 14 april, tilburg.

  4. 19 maart 2005 09:48

    ik zeg ook niet dat het lijstje compleet is 😉
    maarreh… 14 april zitten we naast je in de leest bij ernst van der pasch

  5. 19 maart 2005 11:49

    nou, ik lees zojuist bij roel dat dat nog wel eens zou kunnen veranderen. dan zal ik wel voor leuke vervanging zorgen hoor.

  6. 21 maart 2005 14:14

    Regel die vervanging maar vast. Ernst van der Wie ? Nisk d’r van ! Allemaal naar Spinvis, hupsakee. En snel een beetje. Al was het alleen maar om ‘De oevers van de tijd’ te ondergaan. Fenomenaal !

Geef een reactie

