Skip to content

nog een keer, nog een keer…

23 maart 2005

Jahaaa!!! Het staat al een week ontzettend cool te wezen in het europese tourlijstje: Amsterdam SOLD OUT! En dus hebben mijn helden besloten om een extra concert te komen doen.
Het optreden van Duran Duran op dinsdag 31 mei in de HMH was binnen een dag uitverkocht. En nu is ook maandag 30 mei in het tourschema opgenomen. Of dat net zo snel zal uitverkopen…Ik dnek he tniet, maar ik zou zeggen: neem geen risico. Zaterdag as begint om 10:00u de vvk.

2 reacties leave one →
  1. 23 maart 2005 23:56

    ik houd het bij 1x op de dinsdag. als ik er een 2e bij zou moeten kiezen zou ik voor een paar tientjes naar verona vliegen. daar spelen ze in de arena! én je zit in italië, én je zit in 1 van de prachtigste steden daar én dan ook nog eens in een indrukwekkende arena. benieuwd of ze dit soort optredens ook zonder microfoons doen!
    http://www.arena.it

  2. 24 maart 2005 10:35

    ja, jij hebt makkelijk praten. maar de werkende ziel heeft blijkbaar toch iets minder te besteden.
    als durannie laat ik een concert in nl natuurlijk niet aan me voorbijgaan. dat zijn dus al 4 tickets, want armad gaat ook 2x mee. dan nog een tourbook kopen, 2x naar a’dam rijden, parkeren, eten, drinken… nou, dan is dat al een heftige, zoniet fatale aanslag op petjes niet bestaande rijkdom.
    en dan, op verona vliegen is nog niet zo simpel en kost al gauw €80 voor een 1persoons retour en het ticket voor de show in de arena gaat richting de 60 euri… wat nou een paar tientjes!?!

Geef een reactie

