Skip to content

resumé

25 maart 2005

Nu DD weer naar NL komt, zat ik eens even het lijstje te overdenken van andere concerten die ze hier hebben gespeeld. Nou, voor een band die al ruim 25 jaar bestaat, is het een bar kort lijstje!
1981: 12 sep Paradiso, Amsterdam ik was 7 en kon popmuziek amper spellen
1982: 12 okt Vredenburg, Utrecht ik was 8 en helemaal into Kinderen voor Kinderen
1983: ze zouden komen, maar vanwege een polsblessure van John Taylor werd het afgelast ik was 9 en oefende de dansjes van de Dolly Dots
1987: 7&8 mei, Ahoy’ Rotterdam ik was er 7 mei bij)
1988: 22 nov, Ahoy’ Rotterdam ik was erbij
1993: 4 mrt, Paradiso, Amsterdam, was erg stil gehouden, een soort van secret gig ik was er helaas niet bij
1993: 4 sep, Ahoy’ Rotterdam, top of the bill van een promotie-evenement van Levi’s, halverwege het 2e nummer moesten ze het optreden staken, omdat Simon LeBon zijn stem verloor. Daarna heeft de band nog een aantal nummers gespeeld met de achtergrond zangeres als inval ik was erbij en hield er een Levi’s jeans als troots aan over
1994: Instore Fame, Amsterdam, alleen Simon en Warren waren aanwezig om een nummertje te spelen en wat handtekeningen uit te delen, dit ‘optreden’ werd oo weer erg stil gehouden, want er mochten maar 250 mensen bij zijn ik was helaas niet een van die 250
…en dan komt een heel groot gapend gat…
2005: 30&31 mei HMH, Amsterdam ik ben erbij en duim de komende maanden heel hard dat er niks misgaat en de optredens gewoon doorgaan
Gelukkig ben ik de afgelopen jaren wel in het buitenland naar concerten geweest. In december 2000 naar Londen, in april 2004 naar Manchester en in oktober 2004 naar Berlijn. Ja, je moet er wat voor over hebben om je helden te aanschouwen.

No comments yet

Geef een reactie

