Skip to content

vrouwenfilm

26 maart 2005

Ohja, gisteren naar de film geweest. Bridget Jones “The Edge of Reason” in De Leest. Normaal worden films daar niet zo druk bezocht, behalve dan als ze in de categorie makkelijke romantische vrouwenfilm vallen. De gemiddelde leeftijd lag behoorlijk hoog en blijkbaar hoort daar ook een hoog kwettergehalte bij. Leuk, hoor dat al die vrouwen gezellig een avondje weg zijn en al dan niet manlief een avondje meeslepen ter compensatie van het verplicht voetbalkijken vanavond. Maar dan hoeft die komende trip naar Londen toch niet uitgebreid besproken te worden onder de film? Daar hebben ze het fenomeen pauze toch voor uitgevonden!?!

2 reacties leave one →
  1. 27 maart 2005 23:02

    Hoi Petje,
    en wat vond je van de film ?Ik heb hem ook pas gezien en ik vind hem echt minder dan de 1e . Dat vond ik bij het boek ook zo !
    Nou ik kom nog wel een langs hoor, kijken hoe het gaat !!
    Groet
    Kiek

  2. 28 maart 2005 11:33

    idd, de 1e vond ik beter. die was verrassender. de boeken heb ik wel thuis liggen, maar die zijn met de verhuizing in een doos beland en daarna is het er niet meer van gekomen om ze te lezen. doe ik over een paar jaar wel, als de films wat verder weggezakt zijn in het geheugen.

Geef een reactie

