Skip to content

paasweekend

28 maart 2005

Oei, ik vond het wel even spannend om vanochtend op de weegschaal te gaan staan. Vrijdag had ik een behoorlijk aantal anti-afval boodschappen in mijn kar. Maar ja, het is Pasen en dan mag dat best. Vond ik. Zaterdagavond kwamen de paaseitjes, pistachenootjes en witte wijn op tafel. Ondertussen maakte ik stoofpeertjes voor het paasontbijt. Ja, echt, voor het paasontbijt. Lekker met krokant gebakken ontbijtkoek en kwark, gevolgd croissantjes met oude kaas en filet americain en bitterzoete speciaalkoffie erbij.
Daarna op de koffie met paasieren bij de ouders van Armad waar Arend en Marit net klaar waren met eieren zoeken en zich vermaakten met een stel kartonnen dozen. Foto’s volgen! De ochtendgymnastiek bestond uit voetballen en achterna rennen in de tuin.
’s Middags zorgde mijn zusje voor high tea bij mijn ouders. Heerlijke hapjes had ze gemaakt. Tortilla’s met mon chou en bramenjam, met geitenkaas en honing, broodrolletjes met komkommer en eiersalade, natuurklijk mini sandwiches en brownies toe. Lekkere theesmaakjes erbij. En uiteindelijk tegen 20u nog een zelfgemaakte tomatensoep gevuld met de groenteoverschotjes en naanbrood.
En dan dus de volgende ochtend op de weegschaal… En dat viel mee! 🙂 Wederom een nette 80.9!!! Da’s de tweede dag achtereen, dus ik ben nu officieel 2.5 kilo kwijt. Vrolijk Pasen!

No comments yet

Geef een reactie

