Skip to content

nerveus

31 maart 2005

Vanavond gaan we sinds lange tijd weer eens naar een optreden van Racoon! En ik moet eerlijk bekennen, ik ben zenuwachtig. Na jaren intensief volgen en enthousiast promotie maken voor de band, zijn er wat dingen misgelopen tussen mij, andere fans en management. Ik heb dan ook een hele tijd moeite gehad om naar hun muziek te kunnen luisteren zonder een dubbel gevoel. De cd’s gaan me nu weer goed af en wat ik van het nieuwe album heb gehoord, maakt me razendenthousiast. Vanavond gaan we testen hoe goed ik me houd als ik de liedjes weer live ga horen en zien. Het kan 2 kanten op. Of het wordt gezellig, leuk en ‘ouderwets’ genieten. Of het wordt een avondje kaken op elkaar klemmen en ogen krampachtig drooghouden.
Dat 2nd Place Driver in het voorprogramma staat zal alvast heel veel goed doen. Niet in de laatste plaats omdat ik mijn gratis t-shirt op mag halen. Ben gevraagd om bij de cd-presentatie 10 april de cd-verkoop te doen en dat moet natuurlijk in passende kleding, vandaar.

No comments yet

Geef een reactie

