Skip to content

2ndPD & Racoon

1 april 2005

Wauwie!!! Ook al ga je nog zo vaak naar concerten, nog steeds zijn er van die avonden die je onverwachts verrassen. En gisteren was er zo eentje. In een uitverkocht Doornroosje werden we begroet door een heleboel bekenden, moesten we direct op audiëntie backstage en werd ik gebombardeerd tot merchandise chick!😉 Ja, ik mocht alvast oefenen met t-shirtjes voor mijn verkoop taak tijdens de cdpresentatie 10 april. En er stond een heel erg fijn cadeautje tegenover.
Roosje was zoals gewoonlijk heel warm en zeker met zo’n volle zaal was het happen naar lucht. En dan hoefde ik nog niet eens onder de lampen te staan.
Ondanks hoest en proestverschijnselen speelde 2nd Place Driver een strakke set. Zeker weten dat ze weer een aantal zieltjes hebben overtuigd, ondanks dat iedereen voor Racoon kwam. En nu hebben wij ook de nieuwe nummers gehoord. Zijn we weer helemaal up to date!🙂
Racoon was als vanouds. En dat is toch raar. Het is pppftt…ik weet niet hoe lang geleden dat we ze nog hebben zien spelen. Dan staan ze daar weer op het podium met een nieuw album op komst en dan hoor ik ‘maar’ 3 nieuwe nummers. Ja, na het uitblijvende succes van het 2e album, zijn ze al heel snel weer nieuwe nummers gaan schrijven en spelen. Met onze frequente aanwezigheid bij Racoonconcerten is het dan natuurlijk niet moeilijk om al die nummers al eens gehoord te hebben. En de meeste van die liedjes zijn ook op het nieuwe album beland. Samen met die 3 nummers die ik dus nog niet had gehoord, waaronder de nieuwe single ‘Happy Family’. Weer een echt Racoonliedje, rauw, simpel en goed.

2 reacties leave one →
  1. Leonie permalink
    1 april 2005 15:12

    Fijn, dat je weer van Racoon hebt kunnen genieten!

  2. 1 april 2005 16:12

    ja, het viel hartstikke mee. heb het ontzettend naar mijn zin gehad!🙂

Geef een reactie

