Skip to content

op schema

13 april 2005



Er komen twee spannende weken aan. Vanochtend heb ik weer de eerste hoge temperatuur van deze cyclus gemeten. Da’s mooi!!! Dat betekent dat alles deze ronde volgens schema verloopt. Niet dat ik koorts heb ofzo. Die stijging is maar een paar tiende. Mijn lage temp is ong 36,5/36,6 en vanochtend was dat 36,9.
Nu moet die temp minstens 10 dagen hoog blijven. En liefst nog langer, want des te groter is de kans dat we zwanger zijn. Eerst op de agenda staat nu vrijdag bloedprikken en dan hoor ik een week later (de 22ste) van de gynaecoloog of ik echt een eisprong heb gehad. Twee dagen later, zondag 24 april is dan mijn NOD. Mijn Niet Ongesteld Dag, de dag waarop mijn menstruatie normaal gesproken zou moeten starten, maar dat wil ik natuurlijk niet. Ik ga niet meteen die dag een test doen, hoor. Daarvoor is het dan nog te vroeg. Meestal wordt aangeraden om te wachten tot 18 dagen een hoge temperatuur. En wanneer is dag 18 dan? Nou, 30 april, maar aangezien ik 2 dagen later jarig ben, wil ik tot dan wachten met een eventuele test. Zou wel een heel mooi cadeautje zijn om dan een hele dikke plus te zien.

One Comment leave one →
  1. lin permalink
    14 april 2005 22:31

    Oh… Dus dan ik hoef geen verjaarscadeautje voor je te kopen? 😉
    (lin is nogal vol vertrouwen enzo…)

Geef een reactie

