Skip to content

Liefde is…

14 april 2005

…allebei dezelfde cd willen kopen voor je lief! 😉

6 reacties leave one →
  1. 15 april 2005 09:53

    Welke?

  2. 15 april 2005 11:06

    @ ing: de nieuwe van racoon, natuurlijk. maar ipv 2 dezelfde cd’s gaan we vanavond samen 2 verschillende cd’s kopen.
    liefde is…
    samen muziek shoppen! 😉

  3. 15 april 2005 11:39

    Rosemary’s Son is ook heel mooi!
    Of Amos Lee, KT Tunstall, Lifehouse… om maar eens wat te noemen.
    Ocean Colour Scene is ook uit!

  4. 15 april 2005 12:17

    hmm, ben bang dat die eerste 4 niet in aanmerking komen, maar ocs is zeker een optie.

  5. miss_kiss permalink
    26 juni 2005 21:31

    ik hou van jou,
    ik blijf je voor eeuwig trouw,
    ookal ken ik je alleen maar van msn,
    tog heb ik het gevoel dat ik je al jaren ken,
    ik wou dat je naast me zat,zodat ik recht in je gezicht kon zeggen je bent een sgat!!
    en dat ik je daarbij in me armen had.
    ik voel jou lichaam tegen me aan, zo kan ik uren zitten dagen komen en gaan.

  6. miss_kiss permalink
    27 juni 2005 13:29

    ik hou van jou,
    ik blijg je voor eeuwig trouw,
    ook al ken ik je alleen maar van msn,
    tog heb ik get gevoel dat ik je al jaren ken,
    ik wou dat je naast me zat,zodat ik recht in je gezicht kon zeggen je bent een sgat!!
    en dat ik je daarbij in me armen had,
    ik voel jou lichaam tegen mij aan,zo kan ik uren blijven zitten dagen komen en gaan.
    ik voel jou lippen op de mijne,ik wou dat dat gevoel nooit meer verdwijnde!!

Geef een reactie

