Skip to content

Ameezing Avond

17 april 2005

Ditmaal was de WSC kantine het toneel voor een Ameezing Avond met The Receptions. Tsja, en in een voetbalkantine is er vrij weinig voor nodig om de boel laaiend enhtousiast aan het meezingen te krijgen. Op het podium plaatsnemen is een tweede, maar lallen kan iedereen! En dat werd gisteren dan ook vol overgave gedaan.
Ik heb een geweldige avond gehad. Ik heb uit volle borst mee staan zingen en swingen. Voor alle zangers (m/v) keihard geklapt en gejoeld. Heb absoluut niet op mijn dieet gelet bij het heerlijke buffet. En ik ben druk in de weer geweest om iedereen digitaal te vereeuwigen.
Kan de foto’s er helaas nog niet bijzetten, maar dat komt dinsdag wel. En het zijn aardig wat plaatjes geworden, hoor. Alleen dé foto van de avond maakte ik niet zelf. Mijn fashionblooper werd door een karrekieltje vereeuwigt. Foto is onderweg, dus ook daarvoor even geduld.

3 reacties leave one →
  1. 17 april 2005 17:30

    kanik hier ook mijn bestelling doorgeven qua foto’s? ze mogen naar het bekende adres!

  2. 19 april 2005 10:14

    ik hoop dat je niet te hard zit te wachten op de foto van de blooper. ik vernam dat het betreffende fototoestel die avond ontvreemd is. dus je kunt eigenlijk meteen wel verklappen wat de misser was. 2 verschillende sokkken aangetrokken?

  3. 19 april 2005 12:30

    oh, da’s balen! voor de dame in kwestie dan vooral. zag er toch als een behoorlijk duur apparaatje uit.
    enneh…ik had het prijskaartje aan mijn jasje laten zitten.:-/

Geef een reactie

