Skip to content

ontzetting

21 april 2005

En dan ineens komt het nieuws wel heel dichtbij.
Via een klant hoorde ik dat er in de buurt een schietpartij was geweest. Nou, ze had de straat helemaal mis, maar er is dus wel heel dichtbij een doodelijke schietpartij geweest. Bah, ik voel me er helemaal akelig van. Als je zoiets ziet op het nieuws, denk je er nooit aan dat het bij jou om de hoek kan gebeuren. Maar dus wel…

2 reacties leave one →
  1. 21 april 2005 15:02

    nou, maak je niet te druk hoor. én het lijkt wel heel erg op een afrekening en de 1e geruchten wijzen ook in die richting. je gewoon niet in dat wereldje melden, dan is er weinig aan de hand.

  2. 21 april 2005 16:04

    ik maak me wel druk. er is zo ongeveer om de hoek een afrekening geweest. een schietpartij verdomme! in mijn buurt, in mijn straat zowat, vlakbij de scholen en de kinderboerderij, onder het oog van onschuldige mensen die hun boodschappen gingen doen. dat is niet niks. en ik vind het iets te simpel om me er niets van aan te trekken, omdat het niet ‘in mijn wereldje’ speelt.

Geef een reactie

