Skip to content

solliciteren

29 april 2005

Zo hé, ik heb er deze week eens echt serieus vaart achter gezet om een nieuwe baan te vinden. De tijd van stoppen komt nu toch echt dichterbij en dan wil ik wel graag zsm weer aan de slag. Centjes verdienen, iets dat ik 2,5 jaar lang niet meer heb gedaan. Ja, ik verdiende ze wel, maar krijgen….ho maar. :-/
Ik haal voortaan de zaterdagkrant bij mijn schoonouders en lees de personeelsadvertenties van voor naar achter en terug. Afgelopen weekend stonden er zo al 3 leuke vacatures in, dus die hebben inmiddels een mooie brief van me gekregen. En in het stadskrantje stonden gisteren ook weer 2 interessante advertenties. Die sollicitaties gaan vandaag weg.
Ik zie thuiswerk ook wel zitten, maar het is een raar wereldje. Ik heb echt geen idee hoe ik aan een betrouwbaar adres kan komen voor inpakwerk ofzo dat ik lekker vanuit huis kan doen. Het zijn allemaal van die vage sites, of je moet dure 0909 nummers bellen. Heeft iemand daar ervaring mee?

No comments yet

Geef een reactie

