Skip to content

jarig geweest

3 mei 2005

Gisteren werd ik 31. Ik had ’s avonds familie uitgenodigd, dus eigenlijk moest het huis aan kant. Ik had vooraf ook grootse plannen. Ik zou gaan opruimen, schoonmaken, afwassen, boodschappen, cake bakken, echt serieus huishoudwerk dus. Maar zondagavond bedacht ik ineens dat ik zuslief best naar Schiphol kon brengen. Dat zou ’s morgens zijn en dan kon ik de hele middag nog van alles doen. Geen afzetten en weer verder. Nee, of ik nog een broodje mee ging eten, want ik kon toch moeilijk op een lege maag weer terug naar huis. Uiteindelijk gingen ze om half een richting incheck.
In een opweling bedacht ik dat het wel een verrassing zou zijn als ik Armad op ging halen op de terugweg. Dus ik bellen (weg verrassing…muts!) en vanaf 15u kon hij wel weg. Ik zou me in de tussentijd (1,5 uur) wel vermaken met ‘shoppen’ op Schiphol Plaza. Niet dus, daar zijn alleen maar veel te dure en exclusieve winkels en op een stille maandag is er sowieso niks te doen.
Slenter…slenter…nog maar een kop koffie en toen naar de auto. Nou ben ik best eigenwijs, dus ik dacht wel buiten de bebording om mijn weg te kunnen vinden naar de auto. Kon ik ook, maar nu had ik wel de betaalautomaten gemist. Zoeken, zoeken en uiteindelijk erachter gekomen dat ik helemaal terug naar het begin van de vertrekhal moest. Om kart voor drie verliet ik Schiphol om in het begin van de drukke avondspits te belanden. Armad ophalen, boodschappen gaan doen en toen was het 17:30u! En toen moesten we dus vlug vlug het huis aan kant maken en ook nog eten.
Maar we hebben het gered. Ik heb alleen absoluut niet het gevoel dat ik mijn verjaardag heb gevierd. Nou ja, dan doen we volgend jaar maar weer een poging.

One Comment leave one →
  1. 5 mei 2005 20:53

    Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!

Geef een reactie

