Skip to content

in afwachting

6 mei 2005

Vandaag krijg ik mijn echte verjaardagscadeau. We gaan naar het Late Night concert van Luka Bloom in De Kleine Komedie. En omdat het voor mijn verjaardag is, heeft Armad een speciaal diner-arrangement geboekt. We gaan vooraf eten bij Brasserie Schiller en hebben daarna in het theater eersterangs plaatsen! De website van het restaurant doet vermoeden dat het een beetje sjieker is, maar dat maakt het extra bijzonder.
Ik heb er iig heel erg veel zin in. Heerlijk eten en naar een beroemd theater is wel een combi waar je mij blij mee kan maken. Alleen de terugreis zal zwaar worden. Het optreden van Luka Bloom begint pas om 23:30u en als het hem een beetje bevalt, zingt hij zo een dikke 2 uur vol. Maar ach, we hebben vorig weekend alvast geoefend en weten alvast dat we bij Hank niet voor een kop koffie hoeven te gaan.😉
Nog een uurtje of 2 en dan op naar Amsterdam.

No comments yet

Geef een reactie

