Skip to content

geef terug!

11 mei 2005

Je moet goed opletten, anders zijn ze er zo met je geld vandoor. Meestal wordt dat geroepen door van die ontevreden mensen met een grote mond die de hele wereld crimineel vinden. Maar nu is het een keer voor ons van toepassing.
Gelukkig letten wij goed op. Dus toen er op het creditcardafschrift ineens twee keer precies hetzelfde bedrag aan ticketservice stond, gingen alle alarmbellen rinkelen. En jawel, hoor… Het bedrag voor de kaartjes die we in maart bestelden voor DD is dubbel afgeschreven. Outsch! En het was al zo’n flink bedrag. dat doet heel zeer in de portemonnee om dat twee keer kwijt te zijn.
Dus aan het bellen en mailen geslagen, want dat geld moet terug natuurlijk. Maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Ik wil proberen het bedrag terug te boeken, maar Interpay is momenteel slecht bereikbaar. Bij Ticketservice had ik ze zo aan de foon, maar daar verwijzen ze me meteen naar het emailadres. En dan niet een sepcifiek adres, nee, gewoon naar info@… Dat zal vast ook nog wel een hele tijd duren.
Maar ik heb mijn bevestiging voor maar 1 bestelling van 4 kaartjes bij de hand en ik heb ook echt maar 1 keer 4 kaartjes ontvangen, dus dat het onterecht is afgeschreven is zo klaar als een klontje. Nu alleen nog gelijk krijgen…

One Comment leave one →
  1. 11 mei 2005 17:08

    Als het bedrag via een machtiging van jullie rekening is afgeschreven, dan kun je het binnen 30 dagen terugvorderen. En dan vinden ze jou vanzelf wel hoor… Succes er mee!

Geef een reactie

