Skip to content

is er post?

11 mei 2005

Zo, da’s alvast 1 sollicitatie waarvoor ik op gesprek mag komen. In het plaatselijke krantje stond 2 weken geleden een personeelsadvertentie van Sandd voor postbezorgers. Hmm, dat zou ik best als extraatje/tussendoortje/tijdelijke oplossing kunnen gaan doen. Dus naar de website en mijn gegevens achtergelaten. Vorige week werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik op de reservelijst kwam te staan, want in mijn stadje waren ze inmiddels voorzien. Vandaag belde een vriendelijke meneer om te vertellen dat hij toch nader kennis wou maken om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Volgende week afspreken kon niet vanwege mijn vakantie, maar de week erop ga ik naar Breda. Eens kijken wat dat kan opleveren.

One Comment leave one →
  1. 12 mei 2005 19:56

    da’s heel mooi, ook voor je stappenteller !!! Succes met je gesprek !
    Kiek

Geef een reactie

