Skip to content

200%

12 mei 2005

Een voorstelling van Arie & Silvester op rij 2… Met toch een klein beetje zenuwen stapten we gisteren naar De Leest. Op onze kaartjes stond: rij 2 stoel 4 en 6. Da’s en vooraan, en aan de zijkant, waar je niet ‘beschermd’ wordt door rij 1 voor je.
Het ging heel lang goed, al zit je zo kort op het podium wel snel met een stijve nek. Tot silvester inlogde op Arie’s hersenen.
Bij mij viel het nog mee, het bleef bij een flinke aai over mijn bol. Maar Armad werd plat op de bek gepakt en kreeg een heuse Arie-lapdance! Oei! Maar da’s altijd nog beter dan te laat en uit Dordrecht komen, want dan wordt je pas echt gepakt. Zo, die Ron en Hanneke hebben geweten dat ze te laat waren zeg. Dat doen ze dus nooit meer. 😉
Het was een vermakelijke avond. Daar is ook meteen alles mee gezegd. Het zijn grappen en grollen, maar meer ook niet. Al moet ik zeggen dat hun video-animatie-dingen altijd wel heel goed zijn. Ik vond het wel vreemd dat ze bijna 3 kwartier uitliepen. Het leek alsof ze een try out aan het spelen waren, maar daarvan stond niets in het programma. Arie zal nog wel teveel in de Lama’s zitten en steeds willen improviseren ofzo.

2 reacties leave one →
  1. 12 mei 2005 19:57

    Ik vind het ook super onbeleefd om te laat te komen…arme Ron en Hanneke uit Dordrecht hahaha

  2. 12 mei 2005 22:27

    Ik snap niet dat er niet standaard die 3 kwartier erbij zetten! Volgens een vriend van mij die technicus is geweest bij Arie en Silvester is het echt zelden dat ze ook echt klaar zijn op de tijd die aangegeven staat. 😀

Geef een reactie

