Skip to content

einde huur

26 mei 2005

Soms zit het mee, soms zit het tegen. En nu het de afgelopen jaren vooral heeft tegengezeten, is er eindelijk weer eens iets dat heel erg meezit. Per 1 augustus ben ik van de huur van de winkel af. Jawel!!! Een week geleden gingen de ‘te huur’ borden de gevel op en nu is het pand al verhuurd. Wat een geruststelling. Want ik was al met de uitverkoop begonnen en zag met angst en beven een aantal maanden leegstand tegemoet. Maar dat hoeft dus niet meer. Joepie!!!
NB> Als er iemand nog ergens werk voor me heeft, zij het detailhandel (geen mode) of administratief of eigenlijk wat dan ook, mail me alsjeblieft. Ik wil aan de slag!!!

No comments yet

Geef een reactie

