Skip to content

muziekscout

26 mei 2005

Ja hoor, ik heb het weer eens voor elkaar. Ik kom op de radio. Tenminste, als het gesprekje van straks goed gaat. Ik mag met een dame van Schiffers.fm gaan kletsen over mijn platencollectie. Dat zal nog wat worden als ze bij ons thuis komt. Ziet ze eerste die schitterende kastjes van Armad, daar moet ik dan bij vertellen dat dat nog maar een deel van zijn collectie is en vervolgens mag ze mijn Ikeakastjes induiken. Hopelijk valt dat dan niet tegen. Nee hoor, zal wel meevallen. Ze vond mijn gemailde greep (Duran Duran, Racoon, Bløf, Tragically Hip, BjÖrk) al erg interessant. En het komt natuurlijk mooi uit, kan ik lekker geoorloofd veel vertellen over DD, want maandag en dinsdag staan ze in de HMH.
Als het allemaal goed gaat en een leuk item wordt (vast wel), ben ik morgenmiddag dus de muziekscout van Schiffers.fm, te horen op Radio2 ergens tussen 14:00u tot 17:00u. Luisteren!

One Comment leave one →
  1. 27 mei 2005 10:54

    Ik vrees dat ik dat niet ga horen, want vergeetachtig. Maar succes en ik lees er vast nog wel over! (ga ik nog even lekker bijkleuren in de tuin vanmiddag….)

Geef een reactie

