Skip to content

muziekscout: vanmiddag!

27 mei 2005

Het interviewtje ging heel goed en was leuk. natuurlijk veel over DD, maar we hebben het bijvoorbeeld ook over Racoon en 2nd Place Driver gehad. Vanmiddag rond 14:45u kun je het kijkje in mijn platenkast beluisteren bij Schiffers.fm. Ik ben zelf ook heel benieuwd, want ruim 20 minuten kletsen zal teruggemonteerd worden naar 3:40min.
update 14:58
Dat was geinig! Ik vind mijn stem egenlijk best wel ok klinken als ik zo een beetje verkouden ben! Maar wat moet dan zo’n spookrijder door mijn liedje!?!

3 reacties leave one →
  1. 27 mei 2005 12:53

    Ik ga luisteren!!!

  2. 27 mei 2005 14:24

    De live stream van radio 2 staat inmiddels al aan 😉

  3. heijdy permalink
    27 mei 2005 16:04

    Die heb ik dus gemist…de radio staat hier verd… altijd op 2 en nu net niet

Geef een reactie

