Skip to content

verder dokteren

28 mei 2005

Nou, het wil allemaal niet gaan zoals het moet gaan. Een maand geleden waren we heel tevreden toen mijn cyclus regelmatig verliep, zoals ik het altijd gewend ben geweest. Maar inmiddels ligt het weer helemaal overhoop. Maandag staat er dus maar weer een gesprekje met de gynaecoloog op de agenda. Ik word er wel een beetje moedeloos van. En voordat iedereen weer begint met : ‘je moet er niet zoveel mee bezig zijn’…..
Ik heb de afgelopen 2 maanden alleen maar boordevol vertrouwen in mijn lichaam gehad. Werd niet meer triest van een dikke buik, maar glimlachte als ik een zwangere dame zag. Ik was meer dan ooit ervan overtuigd dat het bij ons ook ooit zover komt. Ik was rustig en liet de natuur op zijn beloop. Dus niks obsessie, niks druk maken, daar ligt het echt niet aan. Dat zijn verjaardagsvisite praatjes.
Gezond eten, voldoende bewegen, foliumzuur, vrijen (niet geheel onbelangrijk ), we doen alles wat nodig is, maar dan moet mijn lijf natuurlijk wel meewerken. Ik wanhoop nog niet, hoor. Heb ng steeds een rotsvast vertrouwen in dat gezinnetje van ons. Dat gaat er komen, hoe dan ook. Maar ik ben wel benieuwd wat meneer de dokter maandag gaat zeggen.

2 reacties leave one →
  1. 28 mei 2005 12:10

    goed zo meis, vertouwen houden hoor ! Mamma petje zal er echt wel komen !Sterkte maandag bij de gyn, ik ben ook wel benieuwd !
    kiek

  2. 28 mei 2005 15:49

    Fingers crossed!

Geef een reactie

