Skip to content

nieuw baantje, ook dag 1

31 mei 2005

Nou, dat was nog even zwoegen vanochtend. Het was echt hell om uit bed te komen. We waren gisteren pas om half 2 thuis, dus om half 7 dan alweer een wekker is echt cru. En mijn voeten…pijn!!! Ik moet eigenlijk een donateursactie opzetten om nieuwe steunzolen te kunnen laten maken. Maar goed, douchen, eten en dan gewapend met een plattegrond en mijn kratje post op pad. Wat een gezoek. Ik snap nu pas hoeveel ergernis het oplevert als je geen of een slecht zichtbaar huisnummer op je huis hebt. Zeker achteraf in straten waar de volgende buurman om de bocht woont. En met al die kavels die later zijn volgebouwd, wil de logische volgorde ook nog wel eens ontbreken.
De beste beloning voor mijn nieuwe job kreeg ik al na een minuut of 20. Ik reed het bos in. En dan echt zo mooi. Lekker nog helemaal fris en een beetje muf va de ochtenddauw en dan van die zonnestralen die helemaal mistig door de takken schijnen. En toen ineens… een tiental meters voor me, staken twee reeë over. Wauw!!!
De volgorde van mij route was nog niet echt optimaal, maar al doende leert men. Ik heb er vanochtend ruim drie uur over gedaan, maar dat zal de komende weken wel korter worden als ik mijn route leer kennen. En ik moet niet vergeten zonnebrand te kopen, want met zulk lekker weer, gaat het heel hard met het zonnetje.

No comments yet

Geef een reactie

