Skip to content

leegloop

6 juni 2005

Nou, ik kan het voor dit jaar wel vergeten om nog iets terug te krijgen van mijn ziekenfondspremie! Vandaag stond een röntgenfoto van mijn darmen op het programma. Darmen zijn in mijn familie echt een zorgenkindje. Het lijstje familieleden dat we aan darmkanker hebben verloren is behoorlijk lang, een overgrootopa, mijn beide opa’s, een 5tal ooms en tantes van mijn moeder. Momenteel vecht een tante van me nog tegen deze vreselijke ziekte. En ja, dan is bloed bij de ontlasting al gauw reden voor een serieus onderzoek.
Het laxeren en de foto zijn me alleszins meegevallen. Nu hopen dat ook de uitslag mee gaat vallen. Over een week weet ik meer.

One Comment leave one →
  1. 7 juni 2005 17:36

    Brrr… eng! Ik duim voor je dat hat ‘loos alarm’ is! X

Geef een reactie

