Skip to content

de stop er op

9 juni 2005

Ik heb bij de allergiewinkel toch maar eens neusfilters besteld. Wat? Neusfilters. Dopjes die ik in mijn neusgaten kan stoppen en waar dan filtertjes inzitten die pollen en andere allergenen tegenhouden. Ik heb van twee verschillende filters een proefpakketje besteld om te kijken welke goed zitten. Hopelijk zaterdag per post binnen en dan meteen uitproberen. Ben heel benieuwd of het echt helpt tegen de hooikoorts.

One Comment leave one →
  1. jules permalink
    25 oktober 2006 12:54

    ik gebruik die nosecaps al jaren !! voor mij geen pillen meer ; Ik begrijp niet dat meer artsen dit wondermiddel aan hun patienten voorstellen. Misschien geeft die firma geen cadeautjes zoals die grote bedrijven doen aan de arts .
    Wat er ook van zij ik ben een hooikoortsvrij persoon en daar gaat het hem voor mij en mijn hele familie om
    Jules

Geef een reactie

