Skip to content

jong geleerd

15 juni 2005

Ik dacht eens origineel te wezen. Mij leek het wel leuk om zaterdag naar de laatste groepswedstrijd van Oranje onder 20 in het Willem II stadion te gaan. Wedstrijden van het ‘echte’ Oranje zijn niet te betalen, maar de prijzen voor het WK <20 zijn wel leuk. En je kunt met één kaartje allebei de wedstrijden van die dag gaan zien.
Blijkbaar waren er al heel veel meer mensen op hetzelfde idee gekomen. Op de site van het WK wordt gemeld dat kaarten voor die bewuste wedstrijd al wekenlang zijn uitverkocht. Hmm…maar een andere wedstrijd is vast ook wel leuk. Ik ga nog eens even het scheam checken.

4 reacties leave one →
  1. 16 juni 2005 00:39

    moment! het gaat over voetbal hoor. petje naar het voetbal?

  2. petje permalink
    16 juni 2005 11:24

    ja da’s ’n onverwachte kant, hè!?! maar ik ben een paar jaar geleden toch ook meegeweest naar rkc-oud oranje ofzoiets…iig met marco van basten!

  3. 16 juni 2005 21:45

    een stel ouwe knarren die tegen een bal trappen is natuurlijk niet hetzelfde als voetballen (het bewijs wordt sinds gisteren weer elke woensdagavond geleverd bij het lido). maar goed, ik schijn nogal eens dingen te vergeten dus misschien zie ik hier ook wel iets over het hoofd….

  4. 17 juni 2005 10:58

    misschien had je toen ook gedronken?😉

Geef een reactie

