Skip to content

being a bitch

15 juni 2005

Pffft…soms moet je een echte zakelijke bitch zijn. Maar poeh, wat kost dat een moeite en energie. Zojuist een telefoontje over nog openstaande facturen gekregen en moeten melden dat ik niet van plan ben om te betalen, omdat ik over een andere kwestie echt straal genegeerd wordt. Emails, brieven, zelfs aangetekend en er komt gewoon geen reactie. Ja, dahaag! Laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijke oplossing komen.
Maar sjongejonge, na zo’n praatje zit ik dan wel met een rode kop uit te blazen. Want van nature ben ik vooral zachtaardig en lief en sociaal, conflicten zijn er om gesusd opgelost te worden, niet om aan te gaan. Alleen, soms kan het niet anders.

2 reacties leave one →
  1. 16 juni 2005 09:32

    Precies. Soms kan het niet anders. Leuk is het niet, maar wel goed dat je het doet op zo’n moment!

  2. Patrick permalink
    17 juni 2005 16:09

    lang leve het conflict; niets heerlijkers om een conflict te hebben met een zakelijke dienstverlener! tip ! bel om 16.30 op een vrijdag. En dan uitgebreid uitleggen wat er mis is en vervolgens weigeren op te hangen en vragen om een oplossing. Mag ik iemand bellen Ah ? mag het mag het?

Geef een reactie

