Skip to content

vrouwen bloot, handel dood

20 juni 2005

Het gezegde klopt nog steeds en dus kon ik lekker ongehinderd shoppen. Al had ik wel gewacht tot het half 5 was en de ergste hitte was verdwenen. Dacht ik slim te zijn door het verjaardagscadeau voor mijn pa thuis te laten bezorgen, vroeg mijn moeder of ik haar cadeautje wilde gaan halen. Tsja, en daar kan ik niet onderuit. Ik wil het haar niet aan doen om met deze temperaturen 30-40 minuten in de auto te moeten zitten om in de stad te komen. Voor mij is het maar 5 min fietsen. En ik moest sowieso nog boodschappen gaan doen, dus dan kon dat in een moeite door.
Maar ja, ga midden in de zomer maar eens om overhemden met lange mouwen in een donkere kleur!!! Dat was toch iets moeilijker. Maar, ik ben geslaagd. Hopelijk vindt mamalief dat ook. We zullen het donderdag zien.

No comments yet

Geef een reactie

