Skip to content

goed idee?

21 juni 2005

Ik heb nou al een paar keer een nummer gehoord met het volgende refreintje: “wake me up when september ends”. Volgens mij is het van Greenday, als ik op het verkouden stemgeluid af ga tenminste. Het is verder geen mooi nummer en ik heb geen idee waar het over gaat, maar op zich zie ik zo’n zomerslaap wel zitten. Niks hooikoorts, niks hitte, alleen maar zalig slapen en dan uitgerust de herfst in.

One Comment leave one →
  1. 22 juni 2005 00:20

    mneer google wist er wel raad mee en idd, het is een liedje van green day. lekker vrolijke tekst zeg…. 😦
    nou ben ik een liefhebber van de herfst, maar ik zal eerlijk bekennen dat ik de komende tijd toch ook nog even van het zonnetje geniet. sterkte met de hooikoorts.

Geef een reactie

