Skip to content

festivalitis

26 juni 2005

Eindelijk gaat het festivalseizoen echt beginnen. Morgen naar Parkpop, maar vanavond alvast volop genieten met de liveregistraties van Glastonbury op BBC tv. Waarom bedenk ik toch altijd te laat dat ik dat festival gewoon via tv kan volgen? Maar ik was wel op tijd om het optreden van Coldplay te zien. Massive!!!
Ze hebben daar in de engelse klei echt vreselijk weer gehad. Heel Glastonbury is een modderpoel. What else is new, eh?!? Het is wel lekker om hiermee de festivalzomer in te duiken. Ik heb ook al New Order voorbij zien komen. Bernards stem kan niet echt heel goed tegen vocht en kou, maar als je dan Peter Hook ziet… die man is echt mega rock’n’roll. En Razorlight komt ook verrassend goed over. En Keane komt nu voorbij. Ik blijf me verbazen over het charisma van die mannen.
Wel leuk, want dit is alvast een lekker voorproefje voor 4 dagen Rock Werchter volgend weekend. Ik blijf nog even kijken en luisteren. Ik slaap wel uit in het Zuiderpark morgen.
Trouwens, ik zou best nog een keer naar Glastonbury willen. (En naar Roskilde trouwens ook.) Maar als je dan die beelden op tv ziet, grote goth, wat is dat massaal! Volgens mij verdwaal je daar.

No comments yet

Geef een reactie

