Skip to content

solliciteren

29 juni 2005

Oh ja, trouwens, by the way, en dan nog wat…had ik al gezegd dat ik voor een gesprek ben uitgenodigd? Jippie! Ik dacht dat ik een stapje terug zou moeten doen qua werkervaring, maar deze job is een stapje vooruit. Ben zo trots op mezelf. Nou maar hopen dat het een positief gesprek wordt. De 13e juli is het zover.

2 reacties leave one →
  1. 7 juli 2005 12:24

    en hoe is het gegaan ???
    Kiek

  2. 7 juli 2005 12:55

    @kiek: dat weet ik over een week pas.😉

Geef een reactie

