Skip to content

inpakken

30 juni 2005

Inpakken en wegwezen is niet echt mijn sterkste punt. Ik heb altijd het idee dat ik een paar uur voor vertrek nog zoveel moet doen. Ik begin overal aan, maar maak niks af en uiteindelijk moet alles dan nog rush-rush. Hoe ruim ik de tijd vantevoren ook had ingepland, er is altijd wel iets wat op het laatste nippertje nog moet gedaan worden. Maar goed, totnutoe is het nog iedere keer goed gegaan en ben ik nog nooit cruciale dingen zoals ‘paspoort’ of ‘alle ramen dicht’ vergeten.

One Comment leave one →
  1. 30 juni 2005 11:54

    Veel plezier en tot vanavond in “de wei”.

Geef een reactie

