Skip to content

geen fut

6 juli 2005

Ik voel me al een paar dagen behoorlijk moe en futloos. Mijn voeten hebben me tijdens Werchter de nodige pijn bezorgd en mijn benen zijn dan ook al dagenlang helemaal pap. Ze voelen aan als slappe spaghetti en dat is geen pretje. Ik sjouw mezelf de trap op en af, sjok naar de winkel en weer naar huis en wil eigenlijk alleen maar zitten.
Het is vooral een oude kwaal. Mijn middenvoetspezen zijn heel makkelijk overbelast en dan gaan ze onsteken. Ik heb daar wel steunzoelen voor, maar eigenlijk ben ik heel hard aan neiuwe toe. Deze zijn nu 5,5 jaar oud en zijn helemaal afgelopen en kapot. Veel steun heb ik dus niet meer van die zolen. Ik heb vorig jaar al wel een verwijzing bij de huisarts gehaald voor nieuwe, maar daar geen gebruik van gemaakt en nu is die verlopen. Het grootste probleem is geld. Nieuwe steunzolen zijn ontzettend duur en van de verzekering krijg ik maar een paar euro terug. Maar nu kan het toch echt niet veel langer wachten. Dus toch maar nog een keer langs de ha en dan naar de podotherapeut. Tsja, ik ga die € 255 toch niet terugkrijgen, dus dan kan ik er ook maar beter helemaal overheen gaan. Ik zal eens gaan zoeken of we misschien toch niet ergens nog een oude sok hebben liggen of een matras…

One Comment leave one →
  1. 6 juli 2005 22:23

    als je dan toch nieuwe zooltjes koopt zou ik er ook meteen een paar nieuwe sokken bij doen. dan ga je toch niet modderen met een ouwe? die paar euro’s kunnen er dan ook wel bij, toch?

Geef een reactie

