Skip to content

het blijft pijnlijk

6 juli 2005

En vandaag weer. Een vrouw loopt binnen en zegt: “goh, ik was hier nog nooit geweest. wat een leuke spulletjes heb je allemaal. mijn vriendin doet ook allemaal dit soort dingen, maar volgens mij gaat ze altijd naar tilburg. en kan je nagaan, ik woon maar een paar huizen verderop.” Waarom? denk ik dan. Als je zo dichtbij woont, heb je deze winkel toch al wel vaker gezien? Is het dan zoveel moeite om een vriendin op ons te attenderen? En zo’n vriendin zal toch ook wel eens op bezoek komen?
Op zich vind ik dat ik een juiste beslissing heb genomen om te stoppen. Maar het doet enorm pijn als je zoiets hoort. Telkens geconfronteerd worden met potentiele klanten die niet komen. En hoe kan dat? Ik heb honderden, nee, duizenden euro’s uitgegeven aan reclame, persberichten, nieuwsbrieven, folders en nog weten er heel veel mensen na bijna 3 jaar niet dat er een hobbywinkel in Waalwijk is. Nu met de uitverkoop komen er nog steeds mensen binnen die zeggen: oh wat een leuke dingen heb je hier allemaal. dat wist ik niet. jammer dat je gaat stoppen.
Nou ja, nog een paar dagen en dan zeg ik de klanten vaarwel. 15 juli wordt mijn laatste dag. Dan nog 2 weken om het pand leeg te ruimen. Nog even doorbijten, dus.

One Comment leave one →
  1. 7 juli 2005 12:23

    Jee wat vervelend zeg zulke opmerkingen, dat snijdt volgens mij door je hart. Ik hoop dat de laatste twee weken snel gaan en niet zo vervelend zijn ( makkelijk praten weet ik !
    Sterkte meis !!
    Kiek

Geef een reactie

