Skip to content

pech

8 juli 2005

Nou, dat ging allemaal van een leien dakje vandaag…..NOT!!! Vanochtend op mijn postronde stapte ik halverwege in de hondenpoep. Ik had er helemaal geen erg in, pas toen mijn vieze schoen een paar x achter elkaar van de trapper gleed. Een schoonmaaksessie in de berm had niet echt veel effect. Amper een 20 min later had ik een lekke band. Gelukkig was er een ‘met de fiets op vakantie’-man in de buurt die mijn band kon plakken. Maar ik was maar net op tijd terug thuis om de winkel te openen.
Met mijn slechte schoenen, want mijn goede dus niet meer schoon kunnen maken, aan het werk. Meteen druk, dus veel moeten staan en aan het eind van de dag echt kapot van de pijn. Maar toen was er dat stomme ei nog tegen de winkelruit. Dus dat ook maar weer schoongemaakt.
Daarna met de fiets nog even de stad in om de foto’s van Parkpop en Werchter op te halen en een hapje te eten. Het plan was eerst ook om schoenen te gaan kopen, maar dat doen we morgen in Nijmegen wel. Nog even langs bij vrienden waar de baby nog steeds geen aanstalten maakt om tevoorschijn te komen. Van hun zoontje kreeg ik gras mee, omdat we dat thuis niet hebben. Lief!!! En zo maakt zo’n peuter een pechdag weer helemaal goed.

No comments yet

Geef een reactie

