Skip to content

doof

12 juli 2005

Oh, hoe vervelend!!! Mijn rechteroor zit helemaal dicht. Een zacht zoemend piepje zit er in mijn oor, maar voor de rest komt er geen enkel geluid binnen. En ineens vallen er wat puzzelstukjes op hun plaats. Al een paar weken hoor ik afentoe mijn kaak kraken binnen in mijn oor. En de afgelopen week voelde ik me een paar keer wat duizelig. Gisterenavond begon het gedoe met m’n oor ook weer en nu zit ‘ie dus helemaal dicht. Als het morgen niet over is, zal het wel uitgespoten moeten worden.

One Comment leave one →
  1. 13 juli 2005 08:46

    Ohh wat vervelend, echt potdicht dus !! Mich heeft er ook altijd last van maar dan vooral in het buitenland. Erg prettig vooral omdat er dan bacterieën bijzitten die lekker gaan broeien en hij dus binnnen twee dagen een ooronsteking heeft…Wij zitten dus bijna elke vakantie bij de plaatselijke medicijnman hahaha
    Hoe is het verder meis, trek je het nog een beetje ?
    Kiek

Geef een reactie

