Skip to content

1e gesprek

13 juli 2005

Nou, dat was een leuk gesprek. Was wel weer spannend, hoor, zo’n sollicitatiegesprek. Zoveel heb ik er in mijn leven nog niet gehad. Volgens mij was dit pas mijn 3e! De eerdere 2 hebben allebei een positieve afloop gehad. Duimen dat dat voor deze ook geldt en dat ik terug mag komen voor een 2e gesprek.
NB> 16:08 Kreeg net een mailtje of ik woensdag voor een 2e gesprek wil komen. Maar natuurlijk! Zo, ik ga even een voorzichtig gat in de lucht springen.

2 reacties leave one →
  1. 13 juli 2005 17:21

    reden genoeg om je succes te wensen. kijk je wel even uit voor de ozonlaag?

  2. 13 juli 2005 22:56

    ik maak een vreugdedansje voor je!

Geef een reactie

