Skip to content

Depeche Mode – People Are People

14 juli 2005

People are people
So why should it be
You and I should get
Along so awfully
People are people
So why should it be
You and I should get
Along so awfully

So we’re different colours
And we’re different creeds
And different people have different needs
It’s obvious you hate me
Though I’ve done nothing wrong
I’ve never ever met you so what could I have done

I can’t understand
What makes a man
Hate another man
Help me understand

People are people…

Help me understand
Help me understand

Now you’re punching
And you’re kicking
And you’re shouting at me
I’m relying on your common decency
So far it hasn’t surfaced
But I’m sure it exists
It just takes a while to travel
From your head to your fists

I can’t understand
What makes a man
Hate another man
Help me understand

3 reacties leave one →
  1. 15 juli 2005 10:15

    ik snap de strekking, maar ‘somebody’ blijft toch favoriet.

  2. patrick permalink
    15 juli 2005 10:39

    voor mij persoonlijk doet vlieg met me mee naar de regenboog het ook nog wel hoor, maar ook ik zie wel dat je dat niet bedoeld.
    alhoewel “daar vinden wij ons pa-ah-radijs”ook wel een erg mooie is.
    zaterdagavond bij de buurman? jeroen en thomas spelen: geen DM maat goed het is een bandje. la gehoord dat er een babietje is: wies , meisje 13.7 geboren?? vast wel.

  3. 15 juli 2005 13:05

    De bedoeling behoefde bij mij ook wat uitleg maar na verwezen te zijn naar http://www.digilin.nl werd het al een stuk duidelijker.
    Zaterdagavond bennen we bij de buurman. Ik mag nl. het geluid van Het Is Groen verzorgen. Daarna ben ik weer snel weg, door naar de volgende klus.
    De baby was trouwens 2 postjes eerder al gemeld, weliswaar zonder naam, maar dat laat wat ruimte over voor het posten van geboortekaartje😉
    CU

Geef een reactie

