Skip to content

baan

20 juli 2005

Jahaaa!!! Vanaf maandag is Petje weer werknemer! Goh, hoe ik het steeds voor elkaar krijg, weet ik niet, maar als ik eenmaal op sollicitatiegesprek mag komen, word ik ook aangenomen. Zelfs met eerlijk zijn over mijn rsi-klachten lukt het me.😉
Joepie!!!


Ik ga werken bij een kleine gezondheidsorganisatie als financieel administrateur. Een contract voor een jaar, met optie tot verlenging met een jaar en uitzicht op een vast dienstverband. Het is een baan voor halve dagen, 20-24 uur, ws ma/wo-middag en di/do/vrij-ochtend.
Ik kijk er ontzettend naar uit. Omdat het een kleine organisatie is, krijg ik te maken met alle facetten van een financiële administratie. Dat wordt dus een echte uitdaging. Ik heb er dan ook ontzettend veel zin in.

4 reacties leave one →
  1. 20 juli 2005 17:07

    gefeliciteerd!!!

  2. 20 juli 2005 17:17

    he wat goed zeg, kan je tenminste weer voouit kijken !! je bent waarschijnlijk gewoon een kanjer die gewoon aangenomen wordt.
    Veel plezier !
    Kiek

  3. 20 juli 2005 22:26

    Gefeliciteerd inderdaad!

  4. patrick permalink
    21 juli 2005 13:30

    gefeliciteerd Hoor !

Geef een reactie

