Skip to content

eerste dag

25 juli 2005

Zohé, na 4 (vier!) jaar ga ik weer het kantoorritme in. Het was eind naugustus 2001 dat ik langdurig ziek thuis kwam te zitten. Een jaar later werd via de kantonrechter mijn fulltime contract ontbonden en begon het ondernemersleven.
Vandaag is verre van mijn eerste werkdag, maar het is wel sinds lange tijd dat ik weer geld ga verdienen. En ik heb sinds vandaag weer collega’s, vakantiedagen en een busabonnement. Op naar de baas!😉

No comments yet

Geef een reactie

